Boeing 777 - modell sträckan London-Tokyo?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Golgo, 21 Augusti 2014.

1. Golgo

Golgo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hejsan,
    Vet man vilken variant British Airways brukar köra på denna sträcka? Jag hoppas ju förstås på att det är planen med nya fräscha interiören.

Och - om man önskar göra en uppgradering till Premium Eco, vad kan man tänka sig att det går på?

2. Homer

Homer Medlem

Om inget ändrats väldigt nyligan är det nya WTP bara till Narita

3. Tommy

Tommy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har varit NF på alla flyg till Haneda för mig

4. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det stämmer som Homer säger. Det är alltså 777-200 till Haneda och 777-300 till Narita. Vart har du bokat?

5. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, jo det såklart. Har en resa i NF till HND bokad själv, men nu ska @Golgo nog åka WT eftersom han funderar på uppgradering till WTP.

Tommy gillar detta.
  6. Golgo

Golgo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    OK, ja det stämmer att det är WT jag tittat på men ännu ej bokat.
    Med tanke på att det bara är 777-300 till NRT (och returen på resan jag kikade på går från Haneda) så blir det nog istället Finnair på hemvägen.
    Tack för infon.

7. Homer

Homer Medlem

Fö innebär ju "siberian joint venture" att du kan blanda Finnair, British Airways och JAL flighter (till samma pris?)
    JAL har ju också premium economy och dessutom 787or, Dr.Miles vet säkert vad som är rätt strategi i det fallet .

Utökat codeshare med Finnair | BusinessClass.se

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!