Senaste nytt

Boeing 747-8 Private Jet *dräggel*

FFS

Medlem
Jag slogs av att många bilder hade en hel bakre vägg, utan dörr/passage. Det kan inte vara på så många platser i planet det går att inreda så. Längst fram och längst bak på undervåningen och kanske längst bak på övervåningen. De flesta rum måste tillåta att man passerar igenom.
 

Bibinski

Medlem
Jag slogs av att många bilder hade en hel bakre vägg, utan dörr/passage. Det kan inte vara på så många platser i planet det går att inreda så. Längst fram och längst bak på undervåningen och kanske längst bak på övervåningen. De flesta rum måste tillåta att man passerar igenom.
Gäller att välja rätt rum när man kliver på så man inte blir fast på toan hela flygningen !
 

Pho

Medlem
Jag slogs av att många bilder hade en hel bakre vägg, utan dörr/passage. Det kan inte vara på så många platser i planet det går att inreda så. Längst fram och längst bak på undervåningen och kanske längst bak på övervåningen. De flesta rum måste tillåta att man passerar igenom.

Sovrums förslagen verkar vara i nosen, annars så ser man på någon bild att dörren ligger på långsidan, så korridoren ligger väl antagligen längs ena sidan.
 

henrik l

Medlem
Jag tolkar artikeln som att det är en som köpt en 747-8 som private jet men bilderna inte är inifrån planet i fråga utan bara dataillustrationer från företaget som levererat inredningen som exempel på vad dom kan göra. Snyggt var det iaf.

Det stämmer nog rätt bra. Var hos en småhustillverkare här om veckan och dom hade en hel del dataillustrationtioner av yttermiljöerna. Detta kanske även förklara avsaknaden av vissa dörrar:D Men det blir ju billigare at fixa det i modellen än i färdigt plan:p
 

Homer

Medlem
Greenpoint-Technologies_747-8_img-3.jpg

Greenpoint-Technolgies_747-8_img-2.jpg
 
Toppen