Boardingkort om handleden?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Agö, 10 Mars 2015.

1. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Apple visade sin variant av det igår. Så det kommer nog bli väldigt vanligt tror jag.

3. Moco

Moco Medlem

Är det nu man säger "våga vägra smartwatch" ? Gärna i mobilen, men inte som ett substitut till en ordentlig klocka. Och definitivt inte till de priser som visas (i princip oavsett). Köpa ny klocka var och vartannat år till en kostnad som på sikt överstiger kostnaden av ett kvalitetsur som håller i generationer? Nej tack.

Timotey gillar detta.
  4. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Även Nokia 2110 höll ju i alla evighet, men jag har inte kvar den för det. ;) Om det bara var en klocka, då vore det ju rätt värdelöst, men smart wear är väl samma sak som smart phone. Mer än bara klocka eller telefon helt enkelt. Jaja, det är ju rätt OT detta. Vi får väl se om jag köper en. Jag såg ingen användning för en iPad förrän jag använde en en kväll. Helt plötsligt skapades ett nytt område mellan mobilen och min laptop. :) Så jag avfärdar det inte än iaf. :)

Pho, Nemo och twiggs gillar detta.
  5. Moco

Moco Medlem

Nej, jag är enig i det. Vidare gillar jag också min iPad...men har den tillfört något nytt, revolutionerande? Nej. På sikt och mer generellt? Ja. Samma gäller väl klockan. Men den kommer inte att ersätta en klassiker. Det samma kan man väl säga om ett klassiskt ur; mer än bara en klocka.

Boardingpasset etc. har jag gärna i telefonen.

Last edited: 10 Mars 2015
  6. SAS404

SAS404 Medlem

Känns verkligen budget mot Apple klockan som jag förövrigt tror kommer sälja bättre än smör och bara tanken på allt man kan göra med den, impressive.

7. ALU

ALU Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan uppstå problem vid efterregistrering...

8. Moco

Moco Medlem

Mindre troligt. Det är ju ingen egentlig skillnad mot nuvarande andra elektroniska metoder.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!