Senaste nytt

Bo tre nätter - få 38 000 Club Carlson poäng

Jonas C

Medlem
Det där verkar vara en intressant bugg i deras system. När jag bodde på Radisson Blu Tallinn förra månaden (min första vistelse sen jag blev CC-medlem) så fick jag också 7 nätter (bodde två nätter på en 2-4-1). Fick dock inte mina extrapoäng då.

Det är ingen bugg. De körde nyligen en kampanj via mail där man fick fem extra statusgrundande nätter om man gjorde en vistelse under våren.
 

Thornado

Medlem
Är det någon riktad kampanj? Har inte sett något sådant mail...

Jag har inte heller sett något sådant mail (tror jag), och jag är hursomhelst säker på att jag inte anmält mig till någon sådan kampanj, men jag fick ju uppenbarligen extranätterna ändå.
 

rob74

Medlem
Jag har inte heller sett något sådant mail (tror jag), och jag är hursomhelst säker på att jag inte anmält mig till någon sådan kampanj, men jag fick ju uppenbarligen extranätterna ändå.

Googlade lite och hittade något om att det gällde övernattningar mellan 19 februari och 19 mars.
Hade själv inget bokat under den tiden...
 

FF#1

Medlem

Skyraider

Medlem
Bodde två nätter på en konferensrate. Om de skulle räknas som godkända för promotionen borde jag nog fixa en tredje så jag får poängen. Någon som vet vilka rates som räknas?
 
Toppen