Bo på olika Carlson och tjäna 5000 poäng

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av MartinH, 19 Januari 2016.

1. MartinH

MartinH Medlem

Mellan den 18 januari och den 31 mars 2016 kan du tjäna 5 000 Gold Points® i bonus när du bor på två olika Carlson Rezidor-varumärken var som helst i världen. Registrera dig nu och börja utforska!

Stay at 2, Earn 5,000 Points

Brandten, FF#1 och fcx gillar detta.
  2. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset!

Lågt hängande frukt, med tanke på att jag redan har Park Plaza och Radisson Blu inbokat under februari :)

Smuffe och 011430121 gillar detta.
  3. Anonymous

Anonymous Medlem

Tackar! :) Synd bara att den inte kom redan förra vecka då jag hade jag bara behövt en till bokning...

4. FFlash

FFlash Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag antar att denna är stackable liksom tidigare CC promon. Det är ju samtidigt på gång den där stay 3 get x etc typen av promo som var riktad så jag ska ge CC chansen att komma tillbaka iom dessa promo samt eventuellt re-matchning av Guld mot EBG som. Skulle nämligen annars droppa hela programmet för i år...

5. Eskil Krook

Eskil Krook Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, ska utnyttjas! :)

6. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar! Har en bokning i perioden redan så behöver hitta ett Carlson Rezidor rum i Cancun under perioden 4-14 mars bara. :)

7. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Undrar om detta betyder registrering av kampanjen eller registrering/bokning av rum? "Registrering och vistelser i samband med erbjudandet måste ske under erbjudandeperioden."

8. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tolkar "registrering" = "registrera sig för kampanjen". Så har det varit tidigare iaf.

Brandten gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!