Bo 4 nätter få 50.000 poäng

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Homer, 2 Augusti 2015.

1. Homer

Homer Medlem

Notera det understrukna, inte säkert det fungerar för alla, jag har själv inte provat att registrera mig eftersom jag inte planerar några 4 dagars vistelser.

Hilton HHonors-50K Bonus Points

Offer is valid for the recipient of this email only and is non-transferable. Members who register for the HHonors 50 Promotion by January 7, 2016 and then stay four nights within 90 days of registration will receive 50,000 HHonors Bonus Points.

Last edited: 2 Augusti 2015
  2. pljung

pljung Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkade inte för mig :(

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oj, har de lärt sig att skicka unika länkar alltså? Det verkar ju onekligen så...

4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkade inte för mig heller.

5. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har två 4 nätters vistelser planerade. Synd att det inte funkade och jag antar väl att ringa customer care inte gör en klokare man kan väl alltid påstå att man fått mejlet men inte kan nyttja erbjudandet

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det lär nog inte funka.

7. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo jag förstod det ville bara se hur lång tid det skulle ta för någon att svara. Tyvärr gissade jag att det skulle gå snabbare

8. RonnieK

RonnieK Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Länken är nog densamma, däremot måste kontot vara "taggat" för erbjudandet för att det ska fungera (mina egna slusatser).

I detta fall låter det som ett sätt att locka tillbaka mindre aktiva medlemmar ("winback" i länken).

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!