BMI Regional till München - Har Norrköpings Flygplats äntligen lyckats?

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Fredde18, 26 April 2016.

1. Fredde18

Fredde18 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, som ni säkert har listat ut så var jag nöjd med denna resa och vad BMI Regional presterade. Jag hoppas verkligen det blir en kontinuitet på denna linjen och att vi snart får en morgonavgång så att hela Münchens utbud av flighter blir tillgängligt. Sen är det ju bara codeshare med Lufthansa så det…

Se hela inlägget

2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Såg att du kommenterade att du inte kunde lägga in bilder @Fredde18
    Denna tråd har automatiskt skapats från din recension så du kan bifoga bilderna i ett vanligt inlägg. Klicka bara på Bifoga en bild/fil och välj de filer du vill lägga till i forumet och tryck sedan på "Thumbnails" så kommer de in i inlägget.

3. Fredde18

Fredde18 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg

GOTATH, olo, palmen och 3 andra gillar detta.
  4. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Tak för bilduppdatering!

5. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur var beläggningen?

6. Fredde18

Fredde18 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Läs gärna hela rescensionen som finns under första inlägget så finns svaren i texten!

Nedresan 95%, 35 pers.
    Hemresan 68%, 25 pers.
    Innan vi klev på nedresan klev ett drygt 20-tal personer av så säg 60% där.

7. Fredde18

Fredde18 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Undrar om BMI representant läst min text (;)) ang att man saknat nån form av businessclass då man idag lanserat ändrat koncept för sin biljettindelning. Nu erbjuds "Classic", "Classic plus" samt "Executive" där den sistnämnda väl får räknas som business med dubbla bagage, annat käk på planet, fast track och lounge. Dock ändrar ju inte det faktumet att lounge saknas i Norrköping som jag skrev om, men man ska få tillgång till detta i München. Oklart vilken, men i Frankfurt gäller Lufthansas (någon) så jag misstänker samma i München.

I lägsta klass ingår dock fortfarande bagage, lättare förtäring och fria drycker!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!