Senaste nytt

Bluesmart: Smart carry-on med intressanta funktioner

Lokföraren

Medlem
Andra liknande produkter jag har sett bygger ofta på 2G/3G-teknik, antingen via data-paket eller SMS. Ofta medför sådana lösningar löpande abonnemangskostnader då en operatör ska få betalt för kommunikationen, dessutom brukar det bli problem/dyrt när man rör sig utomlands på grund av höga roaming-kostnader. Då det inte nämns något om löpande abonnemang för Bluesmart-lösningen så känns det osäkert hur det fungerar med detta.
Någon form av paketbärare måste ju finnas. Det verkar lite som om man lyssnar/läser, kommer inte ihåg, men att de skall ha någon form av system, som byggs ut. Så det är inte riktigt klart ännu. Men har vi som beställt tur så blir det en bra produkt, har vi otur så blir det en liten flopp. Vi får se. Det är ju bara 1700 som vi "slösat" bort om det är så. Men vissa funktioner fungerar oavsett om paketbärarna är bra eller dåliga.
 

agehall

Medlem
Jag gillar idén med USB och batteri i väskan, men jag förstår inte vad jag ska med resten till... GPS har jag ju i telefonen och bagagevåg är bara waste of space och vikt.

Och med en tillverkare som beter sig sådär är man ju inte direkt intresserad ens om väskan vore bra. Recensionen var ju inte supernegativ på något sätt utan snarare rätt balanserad. Då kan man ju inte som tillverkare gå loss och bli sur.
 
Toppen