Blue1 vill veta hur bra service de ger!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av niksal, 19 Oktober 2011.

  1. niksal

    niksal Medlem

    Ort:
    Helsingfors
    Land:
    Finland Finland
    Det verkar som om Blue1 blivit alltmer intresserade av hur bra service de ger. Fick häromdagen en ganska utförlig enkät där de frågade alltmöjligt. Men idag blev jag lite imponerad. Flög HEL-ARN, och bara någon timme efter landning fick jag ett SMS där Blue1 ville veta hur bra service deras personal gett mig idag. Man kunde svara med en siffra 1-10 och lägga till en kommentar.

    Ny praxis? Endast KF eller kommer hela SK att börja göra något liknande?

    Och åt er som blir irriterade av dylikt, man kunde även svara STOP om man inte ville få fler meddelanden.
     
    1 person likes this.
  2. Kristofer

    Kristofer Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Fick ett sånt SMS precis nyss. Riktigt smart!
     
  3. Erik Bernskiöld

    Erik Bernskiöld Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Trevligt med ett bolag som aktivt vill ha feedback. Det gillas. Sedan gäller det bara att de gör någonting vettigt av denna återkoppling också...
     
  4. gusten

    gusten Medlem

    Ort:
    HEL/ARN
    Åker KF varje vecka och nuförtiden sköter den sig bra. Under 2010 och första halvåret 2011 var de av ngn anledning dock ständigt försenade.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×