Bliv medlem og skriv en anmeldelse - få en graveret bagagetag

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Martin Björnström, 3 December 2013.

1. BusinessClass.DK tag

Vi søgere flere erfarne rejsende som vil bidrage til BusinessClass anmeldelser. Hvis du bliver medlem i denne uge og skriver en anmeldelse af et valgfrit hotel, fly eller lounge så sender vi dig en personlig graveret bagagetag i metal. Taggen har dine personlige kontaktoplysninger: Navne, telefon og e-mail etc. Den kan gøre stor forskel den…

View the full post

2. hnymann

hnymann Ny medlem

Hvor opretter jeg en ny anmeldelse af fx lounge? Linket til guiden tager mig kun til siden hvor eksisterende anmeldelser kan ses, uden en mulighed for at oprette?

Mvh. Heidi

3. Christian R

Christian R DYKWIA

Hej Heidi og velkommen til BusinessClass

Ja, det er ikke lige til at finde hvor på siden man skriver sin anmeldelse... Jeg har derfor tilføjet det til artiklen for enkelthedens skyld

Mvh. Christian / BusinessClass.dk

4. FAB

FAB Ny medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Radisson BLU i Berlin er favorit med effektiv reception og concierge (med kæmpe-akvarium i flere etagers højde - 1 mio liter vand!) effektiv service. Ideel beliggenhed nær Museums Insel, TV-tårn og Alex, S-Bahn, Sporvogn og Bus. Mulighed for skønne værelser ud mod Spree og Berliner Dom. Herligt!

5. Passion

Passion Ny medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Det er en god side I har fået lavet! Godt med en lang række relevante nyheder, og smart med anmeldelserne.

Hvor kan vi finde bestillingsformularen til det nævnte baggagetag?

6. Bestil bagagetag:
    https://docs.google.com/forms/d/1Pj0FwQRyLq2tAQMYkG0bbOM_rJnZKnUB4J7C_F7cvdE/viewform

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!