Senaste nytt

Bli medlem og skriv en anmeldelse - få gravert bagasjelapp

outi

Ny medlem
Bodde på Hampton Inn Manhattan/United Nations in NYC. Komfortable rom og utmerket, hjelpsomme ansatte. Frokost var bra, var en god start på dagen. Fordelen med dette hotellet er enkel tilgang til Grand Central, og FN, og andre store turistdestinasjonene i Midtown og Downtown områder.
 
Kom nettopp hjem fra en tur til Thailand. Bodde på KC Grande Resort i Koh Chang og Century Park i Bangkok. Begge hotellene hadde flott standard og kjempegod service.
 

fhnustad

Ny medlem
Fløy med SAS til New York i september. Flott opplevelse, fantastisk med Fast Track, gjør alt mye lettere og bedre. Fin service om bord og loungen i New York ga en spesiell god start på hjemreisen.
 

Runil

Ny medlem
Akkurat vært å reist, en meget hyggelig tur med SAS t/r CPH og ett herlig opphold på Radisson blu Scandinavia i Køben
 

Hoem

Ny medlem
Jeg bodde på Fontainebleau Miami Beach i slutten av September, Et hotel som satser på service og kvalitet spekket med ungdomelig liv ved bassengområdet. Hotele serverer norsk Voss vann i minibaen og ved biff resturang som kan heve seg i verdensklassen.

Utrolig bra hotel for unge reisende mellom 20-35 år, Hotelet har en også et konserthus ved siden av bassengområdet som ble ferdigstilt nå nyrlig derulike band vil holde konserter fremover.
Det finnes også en nattklubb inne på hotelet som hevder seg i verdenstoppen av nattklubber, der de største DJ spiller og holder åpent til langt uten for det normale stengetidene her i Norge.
Overaskende fornøyd med Fontainebleau Miami beach.
 

jhogseth

Ny medlem
Flyr Business Oslo - Rio t/r med TAP hver mnd og det er en utmerket service ombord. Loungen i Lisboa er en av de bedre med masse god mat og drikke tilgjengelig hele tide......noe de burde lære av i Rio, for den er ikke å anbefale, men dessvere bare 1 lounge tilgjengeli på terminal 2.
 

theodor

Ny medlem
Høsttur til N.Y. fra Oslo på businessclass SAS var en svært positiv opplevelse. Helt fra innsjekkingssystemet i Kr.sand ble jeg tatt vare på på aller beste måte.
 

Max_1

Ny medlem
Benyttet en Amex companion ticket til Chicago og fløy videre til Honolulu med United nå i høst.
Var ikke fornøyd med servicen og tilgangen for å bestille slik billett, men når jeg endelig fikk det ordnet så var flyturen med SAS proffesjonell som vanlig.
Jeg har rundt 100 reisedøgn i året og en god del går med fly. Kan jeg benytte SAS så foretrekker jeg det på grunn av punktlighet og service ved forsinkelser og ombookinger. Prismessig er selskapet fullt ut konkurransedyktig på de destinasjoner jeg benytter fly.
Håper selskapet kommer ut av krisene og at vi kan fly med dem også i fremtiden.
 
Toppen