Senaste nytt

Bli medlem og skriv en anmeldelse - få gravert bagasjelapp

Janf

Ny medlem
Tok med brodern på Amex companion ticket til Shanghai på SAS business. Fantastisk by selv om vi bare hadde en helg der. Sunday Brunch er absolutt å anbefale. Bare vær litt forsiktige, de er meget sterke på sjenke både spruddel GT og Bloody Mary's. Sykt bra mat også da. Og 600 NOK per pers.
Kommer helt sikkert til å gjøre det igjen
 

Prebenm

Ny medlem
Er det en tur med first class som vil bli husket, så må det være med Iceland Air. Eksepsjonell service, måten det håndterte problemer på, maten og all utvalge av drikke/drinker. Dette var en reise fra Oslo over til NY med mellomlanding på Reykjavik. Alle tre flyplassene hadde flotte lounger der hvor NY toppet menst Oslo har litt og lære. Fast-track i NY var en drøm. En tur som vil bli booket flere ganger! Problemer med opplasting av bilde.
 

Mosness

Ny medlem
Fløy til USA i september , først New York medSAS kjempebra videre til Las Vegas med United ikke så bra . Fløy så hjem SAS fra San Fransico kjempebra alt selvsagt på busniess . Bruker SAS så mye jeg kan til Malaga og med Gullkort så får jeg alltid den plassen jeg vil ha , bare synd at SAS flyr ikke så regelmessig som Norwegian dit
 

Krana

Ny medlem
Reiste til Vegas i oktober med Lufthansa, United og SAS.. United svarte ikke til forventningene i det hele tatt, Lufthansa og SAS derimot vet og ta vare på passasjerene sine! Var godt å sette seg på SAS maskinen hjem fra Frankfurt.
 

meob

Ny medlem
Bodde nettopp en uke på hotell Radisson BLU Plaza i Oslo. Positivt at jeg fikk oppgradert rom. Jobbet i Oslo og fikk da brukt kveldene fornuftig til å trene og slappe av med både å svømmebasseng, gym og badstue :) Anbefales!
 
Reiste i Lufthansas nye first class fra Washington til Munchen i slutten av september. Et meget bra produkt. Helt ny kabin, enormt god plass til både meg og lassevis med håndbagasje. Kun 3 passasjerer på flygningen, så de tilbød seg å re opp en egen seng på en av de andre plassene. 2 meter lang med madrass, 2 puter og dyne + pysjamas, nesten synd at turen kun tar litt over 7 timer. Service og mat/drikke underveis i toppklasse.
Det beste med hele turen var mottagelsen ved annkomst Munchen.
Egen passkontroll inne i first class loungen og ikke noe sikkerhetskontroll. Ble tildelt et stort bad med dusj, håndklær og alt nødvendig utstyr for en real oppfriskning. De henter deg i loungen og kjører deg til flytrappa i en Porche Cayenne. Jeg hadde kun first class på returen, så prisen ble ikke noe særlig høyere en normal business class tur/retur USA. Ca 22 000,- OSL-IAD-MUC-OSL
 

Todde58

Ny medlem
Veldig fornøyd med Loungen i Malaga. Vi fikk beskjed om å nyte tilværelsen og slappe av; "Dere blir hentet av oss når flyet er klar for ombordstigning". Dette stemte hundre prosent og vi slapp kø, alle satt på setene sine når vi kom ombord :) Super service!
 
Toppen