Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

jumbooze

Medlem

Status Match… No Catch® offer (“Offer”) is open to new and existing Best Western Rewards® members that reside in the United States, Canada or the Caribbean Islands (“Member”) that wish to upgrade their current or new Best Western Rewards tier/status level to a level equal to, but not higher than, their current elite tier/status level in any other competing hotel chain’s loyalty program (“Competitor Loyalty Program”).

Har någon kommit runt detta?

Jag fick A-Club platinum igår så då fungerade det iaf...
 

Gnopps

Medlem
Status Match… No Catch® offer (“Offer”) is open to new and existing Best Western Rewards® members that reside in the United States, Canada or the Caribbean Islands (“Member”) that wish to upgrade their current or new Best Western Rewards tier/status level to a level equal to, but not higher than, their current elite tier/status level in any other competing hotel chain’s loyalty program (“Competitor Loyalty Program”).

Har någon kommit runt detta?

Jag fick A-Club platinum igår så då fungerade det iaf...
Inga problem.. Jag minns inte om detta gick igenom ändå men annars är det ju bara att temporärt ändra din adress.
 

Mauricio

Medlem
Nu kan man inte längre bli medlem via länken, verkar inte fungera. Tur att man gjorde detta fort och hann bli platinum!

mvh marre
 

vicce

Medlem
Jag fick hem ett A-Club Platinum kort då jag varit medlem hos IBIS en tid. Min fråga är, vad har jag för förmåner med ett A-Club Platinum kort?
 
Toppen