Senaste nytt

Bli 2:nd floor på Scandic om du har AMEX eurobonus

lillemannen

Medlem
Fick idag mejl om detta

SAS EuroBonus American Express® Card-erbjudande:
Som ny medlem startar du på 1st floor men nu erbjuds du som SAS EuroBonus American Express® Card medlem att ta snabbhissen direkt till 2nd floor. Är du redan medlem på 1st floor flyttas du också upp till 2nd floor och får bättre förmåner. Extra förmåner du får i 2nd floor jämfört med 1st floor är 300 extrapoäng per natt samt en restaurangkupong värd 50 kr varje dag under vistelsen.

Kan vara kul för dem som inte bor så ofta på Scandic och man innehar AMEX Eurobonus
 

Unicornone

Medlem
Lite OT men, jag blir degraderad till 2nd floor i år efter ca tio år som Diamond/Top Floor... Inte mycket nätter numera i bagaget men det är blandade känslor kring det. Hade en gång närmare 2200k i HH. Nu nere på futtiga 70k.
 

NiNE

Medlem
Jag fick aldrig det där mailet. Någon som kan bjuda på en länk? Tänkte testa att bo på Grand Central med dagens julklappserbjudande.
 

seat56f

Medlem
Kan man köra hotellmotsvarigheten till FQTV och FQTS på Scandic?

(Dvs komma åt bonuscheckar från sin Scandicnivå medan man krediterar till Eurobonus -- Scandic tillåter ju inte double-dipping sedan några år, och man kan inte konvertera scandicpoäng till miles/poäng vad jag vet(?))
 

FF#1

Medlem
Har trillat ner till lägsta nivån på Scandic, Någon som vet om det fortfarande är möjligt att få 2:nd flor på detta, och hur man i såna fall gör?
 
Toppen