Senaste nytt

Blacklane Limousine service

drW

Medlem
Tänkte nu när diskussionen om detta kom igång igen att jag borde kontakta dem om resan i Chicago. Fick ingen respons på det jag skrev i stjärnbedömningen i appen men efter en kommentar på Facebook fick jag mycket snabb respons. Fick $15 återbetalt och en voucher på $35 samt en ordentlig ursäkt. Ger dem som sagt någon ytterligare chans.
 

Voyageur

Medlem
Vi får väl se, har bokat BL i alla fall i januari i Singapore i First class alternativet och hoppas allt går lika smidigt som hemsidan utlovar.
 

rlager

Medlem
Skall ut på en längre resa i december och januari som innefattar ett antal stop overs i olika städer i europa och asien. Har bokat in inte mindre än åtta olika transfers med blacklane. Skall bli spännande att se hur det fungerar. Har bokat i London, Kuala Lumpur och Hong Kong bl.a. Återkommer med rapport.
 

Bridgeman

Medlem
Besöker New York i feb, landar på JFK för vidare transport till Manhattan. Funderar på att använda BL. Är det någon som vet hur det fungerar när man har landat, får man ett sms eller skall man personligen ringa dem vid ankomsten till JFK? Som jag förstått det på deras sida så dras kostnaden på mitt kort. Är det så att de möter inne efter man har hämtat väskor?
Tacksam för svar.
 

Marcus_R

Medlem
Besöker New York i feb, landar på JFK för vidare transport till Manhattan. Funderar på att använda BL. Är det någon som vet hur det fungerar när man har landat, får man ett sms eller skall man personligen ringa dem vid ankomsten till JFK? Som jag förstått det på deras sida så dras kostnaden på mitt kort. Är det så att de möter inne efter man har hämtat väskor?
Tacksam för svar.

När vi landade på EWR (inrikes) stod en trevlig man med en iPad-skylt och väntade vid bagagehanteringen. Innan dess hade jag fått två sms, ett där det stod vem som skulle hämta (vilket visserligen ändrades) och ett som sa att chauffören var på plats (20 min innan jag hade bokat).

Väldigt nöjd med hela förfarandet, från bokning tills vi var på hotellet. 5/5 :)
 

Bridgeman

Medlem
När vi landade på EWR (inrikes) stod en trevlig man med en iPad-skylt och väntade vid bagagehanteringen. Innan dess hade jag fått två sms, ett där det stod vem som skulle hämta (vilket visserligen ändrades) och ett som sa att chauffören var på plats (20 min innan jag hade bokat).

Väldigt nöjd med hela förfarandet, från bokning tills vi var på hotellet. 5/5 :)
tack för svaret. Tror jag provar BL.
 

Voyageur

Medlem
Lite observationer på Blacklane customerservice till en bokning jag gjort senare i januari. Behövde göra en ändring till bokningen för Drop off, väldigt trevlig och direkt kundtjänst i sig men nästan allt har blivit fel pga en ändring. Först ändras både pick up och drop off fel, sen ändras tjänsten från first class till business class, priset ändras från 37 till 57. Så egentligen varje punkt har ändrats även om det aldrig varit frågan.

Nu har kundservice som sagt varit väldigt trevliga och effektiva med att ändra rätt allting men det har tagit otaliga mejl för att få till en enkel ändring i drop off. Återstår att se hur det flyter den 28:e.
 

drW

Medlem
Blacklane i London i januari. Businessclassbil suverän service och upphämtning på exakt utsatt tid! Samma chaufför båda vägarna och som var utmärkt! Vilken skillnad mot upplevelsen i Chicago i höstas. Får se hur de sköter sig i Berlin i vår!
 
Toppen