Senaste nytt

Black Friday 2018 (bra deals för resor)

Berglund

Medlem
"Come back at 9 a.m. PT on 11/23 to grab your coupon codes here."
Vore intressant och veta vilken tidszon dom syftar på. Teorier?
EST = Eastern Standard Time, USAs östkust, New York, Florida
CST = Central Standard Time, USAs, mitt, Chicago, Dallas
MST = Mountain Standard Time, bergsmassiven, Denver, Phoenix
PST = Pacific Standard Time, västkusten, Los Angeles, Seattle

Förkortas oftast i vardagligt tal som Eastern, Central, Mountain och Pacific.
Finns också som Daylight Savings Time, EDT, CDT och så vidare.

På Amerikansk TV säger de ofta när programmen startar, "at 8/7 Central" vilket då förstås betyder 20.00 på östkusten vilket blir 19.00 centraltid.
 

adhoc76

Medlem
Fick just mail om 50% rabatt på Tripit Pro (24 USD mot normalt 49 USD). Någon som använder Pro som kan värdera om det är värt det?

Edit: Använd promo code BF50OFF.
 

ekf

Medlem
Fick just mail om 50% rabatt på Tripit Pro (24 USD mot normalt 49 USD). Någon som använder Pro som kan värdera om det är värt det?

Edit: Använd promo code BF50OFF.
Jag hoppade på deras promo förra året och är nöjd. Har dock sagt upp det då jag inte tycker det är värt 50 USD för mig, men det hänger väl ihop med hur mycket man flaxar runt.
För 24 USD tänker jag försöka att förlänga dock... så tack :)

Edit: Det verkar inte gå att förlänga innan den gamla perioden har gått ut, så jag får hoppas på en ny kampanj i december...
 
Last edited:

Berglund

Medlem
För $24 USD är Trip It Pro absolut värt det. Jag brukar betala de $49 USD också men för halva priset är det inte så mycket att fundera på - taget!
 

Berglund

Medlem
Jag har båda.
Det handlar mer om att samla alla mina bokningsbekräftelser, hotell hit och hotell dit, hyrbil här, byte av hotell där. Flygning en annan dag som sitter ihop med en övernattning på plats X. Samt översikt av alla mina poäng i olika program. SMS servicen är inte dum den heller, med aktuell gate för nästa flight samt en bedömning för hur troligt det är att man hinner med den. Det var mer användbart med SMS förr när mobildata var dyrt och man kanske inte hade möjlighet att surfa lika mycket själv, före gratis wifi överallt, men fortfarande uppskattar jag att få det levererat direkt till mig utan att behöva klicka runt.
 
Toppen