Bistro kampanj, SJ Prio MasterCard?

Diskussion i 'SJ & SJ Prio' startad av Kandinsky, 12 Juli 2016.

1. Kandinsky

Kandinsky Medlem

Var inne och kollade på mitt SJ PRIO konto, blev lite förvånad när jag såg följande:

Någon som känner till nått om någon Bistro kampanj? Verkar ha fått en nivåpoäng för varje krona på fakturan. Och varför har man sedan varit inne och dragit poäng dagen efter? Helskumt..

2. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dont tap the tank...

3. Tobias V B

Tobias V B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma sak hände mig. Tyvärr hann jag redan komma till svart nivå innan detta hände ^^

Schlaake gillar detta.
  4. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg en fråga om detta på SJs Facebooksida. Det var något tekniskt fel som skett och man hade fått för mycket poäng. Detta skulle justeras.

Kandinsky gillar detta.
  5. MrGunnar

MrGunnar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon annan som märkt av att nivåpoängen. nu har återjusterats? I så fall när?

6. Tobias V B

Tobias V B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Återjusterats på vilket sätt?

7. Kandinsky

Kandinsky Medlem

Stämmer, de har plockat bort de statusgrundande poängen. Ser dessvärre ut som jag missar svart nivå för i år. Min kvalificeringsperiod går ut om ca 1 månad och saknar nu 5000 poäng.

8. MrGunnar

MrGunnar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle faktiskt ringa och gnälla lite. Typ fråga hur man plötsligt flyttats ned trots att det fanns nog med poäng. Om du ringer medlemssupporten kommer du dessutom inte behöva stå i nån längre telefonkö. ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!