Senaste nytt

Billigt sätt att förlänga livslängd på dina AAdvantage miles

Swisser

Medlem
Ingen större förlust för er, men förargligt. Mycket konstigt att BAEC skulle samarbeta med en partner vars vouchers inte godkänns.
 

Maja

Medlem
Ingen större förlust för er, men förargligt. Mycket konstigt att BAEC skulle samarbeta med en partner vars vouchers inte godkänns.
Ingen jätteförlust pengamässigt, men jäkligt irriterande. Frågan är bara vart man vänder sig för att påpeka att vouchern inte tas emot. Hittade ingen e-postadress när jag sökte via telefonen.
 

falling

Medlem
Det verkar som att denna genväg att förläng poängen försvunnit. När jag klickar på länken på s 1 i tråden kommen man bara till aadvantages vanliga inloggningssida som sedan tar en till sitt eget konto. :(
 

Dr. Miles

Expert
Det verkar som att denna genväg att förläng poängen försvunnit. När jag klickar på länken på s 1 i tråden kommen man bara till aadvantages vanliga inloggningssida som sedan tar en till sitt eget konto. :(
Hmm, det ser ut så. Tråkigt att det här alternativet försvann. :(

Däremot kan man tjäna 1 mile per 1 USD när man handlar på eBay.com via AAdvantage eShopping.
Vilket kan vara ett bra sätt att tjäna AAdvantage miles och det finns också billiga saker på eBay.

Shop Online at AAdvantage eShopping mall

eBay
Merchant Experience - Shop Online at AAdvantage eShopping mall
Screenshot20160321_03 AA.png
 

Dr. Miles

Expert
Hmm, det ser ut så. Tråkigt att det här alternativet försvann. :(

Däremot kan man tjäna 1 mile per 1 USD när man handlar på eBay.com via AAdvantage eShopping.
Vilket kan vara ett bra sätt att tjäna AAdvantage miles och det finns också billiga saker på eBay.

Shop Online at AAdvantage eShopping mall

eBay
Merchant Experience - Shop Online at AAdvantage eShopping mall
Visa bifogad bild 50436
Jag köpte en skyddsfilm till mobilen på eBay för 1,01 USD (free shipping) och det var inga problem att få 1 mile för detta köp.

Screenshot20160508 01 AA.png
 
Toppen