Senaste nytt

Billigt hotell i Frankfurt

SvartMjolk

Medlem
Har du gold elite kort på club carlsson kan du dessutom få en natt gratis på två rum på radisson om du bokar 4 nätter betala för två.

Det finns iaf 9 rum för den kampanjen för så många kan jag få upp. 200 euro per rum för 4 dagar blir det då, fast ni kan ju checka ut efter 3...

Bra tips! Har tyvärr inte något kort:)
 

SvartMjolk

Medlem
Är ni 19 pers är jag säker på att du kan deal lite med Hilton för att få till ett bra pris. Det är dessutom över helgen och då är beläggningen inte lika stor. Det är bara att dra iväg ett mail, inget att förlora..:)

De ville ha 195 Euro per rum per natt. Lite surt när jag ändå hittar billigare själv.
 
Normalt sätt är de låga priserna på ett x antal rum, och vill man ha många så försvinner de billigaste rummen och man kastas upp i en högre prisklass. Har varit likadant vid flertalet gånger när jag bokat.
 

Jacob

Medlem
Jag har bott på Radisson i Frankfurt och hade inget att klaga över. Trevligt hotell med trevlig personal. Ganska schysst relaxavdelning längst upp varifrån man hade utsikt över hela staden från bastun.

Hotellet ligger väl inte i händelsernas centrum men inte heller ocentralt. Enklaste sättet att komma dit är att ta en spårvagn några hållplatser från centralstationen,eller ta en taxi förstås.
 

SvartMjolk

Medlem
Nu är vi tillbaka från vår resa i Frankfurt. Vi hamnade till slut på Hotel Excelsior, vid centralen. Absolut prisvärt och bra för den som vill ha billigt boende. 917 kronor per person för 3 nätter. Alltså cirka 300 kronor per natt.

I priset ingår WiFi, frukost, eftermiddagsfika och minibar bestående av två öl, två Pepsi, två juice, två bubbelvatten och en vatten utan bubblor. Frågade man snällt fick man dessutom frukt på natten och påfyllning av minibar.
 
Toppen