Senaste nytt

Billigaste sättet att bli oneworld Sapphire (motsvarande Star Alliance Gold)?

Nahoj

Medlem
Jag fick nyss info av en vän att han idag har blivit matchad till Topbonus Gold. Lite komiskt att de fortfarande matchar, trots att Topbonus snart kommer att upphöra. :D
 

Nahoj

Medlem
Någon som har fått svar från Iberia Plus angående matchning? Inget svar här ännu.

Passar på att tipsa om att S7 Airlines (f.d. Siberian Airlines) har nu också hoppat på matchningsracet, där Topbonus-medlemmar kan få sin status matchad. Jag har ännu inte hunnit med att göra denna matchning, men delar med mig av en länk i alla fall: Special offer of S7 Priority for topbonus members.

Lite osäkert om man kanske behöver göra en flygning, exempelvis till Novisibirsk, med tanke på följande lydelse: "The equivalent status of S7 Priority will be assigned to the member after he or she takes the flight with S7 Airlines as an S7 Priority member if the flight is taken before the end of 2018".
 
Jag fick just mitt EBG matchat till TopBonus guld, så jag tänkte försöka matcha vidare till Iberia.
[Redan fått, tack: Tar gärna emot PM för värvning. ]
 
Last edited:
Har någon av er fått något svar från Iberia Plus angående top bonus kampanjen? Jag skickade min statusmatch ansökan den 23 oktober och har inte hört något från Iberia än.
 

Juancarlos

Medlem
Jag fick följande mail som jag tolkar som att de har längre handledningstider pga det stora intresset;


Vielen Dank für Ihren Antrag


Gracias por su solicitud


Hiermit möchten wir uns für Ihre Teilnahme am Statusanpassungsangebot "Tier Match" zur Anmeldung als Mitglied des Programms Iberia Plus bedanken.

Wir bedanken uns auch für Ihr Verständnis, denn aufgrund der vielen Anträge, die wir erhalten haben, wird das Anmeldungsverfahren länger dauern als üblich.
Zudem möchten wir Sie an Folgendes erinnern: Wenn Sie von einem Iberia Plus Mitglied empfohlen wurden, erhalten Sie beide Ende November jeweils 1.000 Avios.

Selbstverständlich können Sie sich jederzeit gerne über unser Call Center mit uns in Verbindung setzen, wenn Sie dringend unsere Unterstützung bezüglich irgendeines von Ihnen geplanten Fluges benötigen.


Mit freundlichen Grüßen
Das Iberia Plus Team




Un cordial saludo
Equipo Iberia Plus
 
nu kom svaret "Concerning your registration in our Iberia Plus Programme. We inform you that we have proceeded as showed below: Your Iberia Plus card level is Gold up to April 2019. The welcome Avios will arrive by December in your personal account as well as the person who recommended you the program."
 
nu kom svaret "Concerning your registration in our Iberia Plus Programme. We inform you that we have proceeded as showed below: Your Iberia Plus card level is Gold up to April 2019. The welcome Avios will arrive by December in your personal account as well as the person who recommended you the program."

Jag fick ett svar om att det va lång kö den 27 oktober, efter det är det radiotystnad, och skickade in runt den 15 om jag inte missminner mig.
 

Samosaguas

Medlem
nu kom svaret "Concerning your registration in our Iberia Plus Programme. We inform you that we have proceeded as showed below: Your Iberia Plus card level is Gold up to April 2019. The welcome Avios will arrive by December in your personal account as well as the person who recommended you the program."
Var du Iberia Plus-medlem innan du gjorde matchningen? Pratade med Iberia Plus om min matchning idag och den något förvirrade personen på kundtjänst (med knackig engelska) menade att matchningen bara gällde de som inte var medlemmar i Iberia Plus sedan tidigare.
 
Var du Iberia Plus-medlem innan du gjorde matchningen? Pratade med Iberia Plus om min matchning idag och den något förvirrade personen på kundtjänst (med knackig engelska) menade att matchningen bara gällde de som inte var medlemmar i Iberia Plus sedan tidigare.

Jag har inte varit medlem sen tidigare men inte fått något svar sen mailet om "vi har fått många applikationer men jobbar på det" kom. Vad blev utfallet av samtalet?
 
Toppen