Billigaste möjliga biljetten Stockholm-Amman?

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av VonMögen, 24 Maj 2012.

1. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har lite problem att hitta bra billiga biljetter mellan Stockholm-Amman. Utresa 6-7 juni och hemresa 10-11 juni. Helst utan att behöva spendera en natt i VIE eller liknande. Någon som sitter på ett ess i denna fråga?

2. Economy eller Business?

3. Economy class med Lufthansa kostar ca 6.000 SEK inkl. skatter. Utresa 6 Juni, hemresa 11 Juni.

4. 4.900kr med Qatar... Verkar vara helt vansinniga priser :(

5. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Royal Jordanian 3800 men då måste du åka 4 juni. Biz med TK 11000 men kass tidtabell, ankomst0250.

Last edited: 24 Maj 2012
  6. Till och med Easyjet tar 3.000kr från London i Juni, så det verkar vara fel månad om man ska boka nära inpå...:)

7. VonMögen,

Om du har 60.000 US miles, kan du ta en Business class bonusresa. Bra tider dessutom. :)

6/7(TH) OS318 c1
    Stockholm(ARN) 06:40 Vienna 09:05 319
    6/7(TH) OS853 c1
    Vienna 10:15 Amman 14:50 320

6/10(SU) OS854 c1
    Amman 16:00 Vienna 19:00 320
    6/10(SU) OS317 c1
    Vienna 20:05 Stockholm(ARN) 22:25 319

1 person likes this.
  8. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ni är verkligen på tårna bojs! Trevligt! Tyvärr är det inte för mig, utan en kollega som ska på bröllop där nere. Annars hade svaret varit C :), dock vet jag inte om jag skulle ösa ur US mileshögen för detta. Har för mig att hon hade en limit på 4ksek, annars skulle hon följa spektaklet via sms ... Royal Jordanien ska jag kika på även om OS:ens tider helt klart är fina!

9. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag sökte på Mrjet men nu två timmar senare är priset högre,billigast verkar varaOS.

10. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förra året flög jag ARN-AMM via Wien med OS. Bra pris och enda *A som har vettiga flygtider.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!