Senaste nytt

"Billiga" businessclass biljetter med SAS till USA i augusti

toer00

Medlem
De har väl upptäckt att potentiella "Business" resenärer under helger och semesterperioder hellre väljer andra alt med bättre priser i premium kabinerna" varför flyga SK för 20 lax om jag kan få LH för 14... (Teoretiskt exempel)...
 

Kimmen00

Medlem
Faktiskt så kan man ju flyga till usa med Lufthansa (i P) för ~10000 nok under sommaren, visserligen från Oslo då. Men det går ju lätt att ta sig dit för billig peng..
 

011430121

Medlem
Kommer att boka till Asien i mitten av augusti, för att sedan ta mig till BKK.
Hur många EB poäng kostar HKG-BKK tur och retur i C kostar det lika mycket från PVG?
Detta känns nästan som Houston förra sommaren, den gav lite fler poäng samt några tusen billigare, detta får bli början till återkvala EBD från juni 2017, känns som om man får överge BA guld.
 

Wendestam

Medlem
Kommer att boka till Asien i mitten av augusti, för att sedan ta mig till BKK.
Hur många EB poäng kostar HKG-BKK tur och retur i C kostar det lika mycket från PVG?
Detta känns nästan som Houston förra sommaren, den gav lite fler poäng samt några tusen billigare, detta får bli början till återkvala EBD från juni 2017, känns som om man får överge BA guld.
75.000p då det är mellan två zoner: South East Asia (BKK) och Central & Far East Asia (HKG & China)
 
Toppen