Senaste nytt

Billig bra biljett Arlanda-Florens/Pisa,Genova fre-sön

Matore

Medlem
Frågar forumet då jag själv inte lyckats hitta nån bra lösning.
Är själv på plats i Toscana och tänkte överraska sambon med en biljett ner till mig fre-sön. Från ARN till nån av flygplatserna Pisa, Florens, Genova t o r.
Men tusan va dyra biljetter. Har kolla Google flight, Skyscanner etc men priser runt 4000-5000. Ska vara vettiga flygtider, ut fredag morgon, hem sön em eller måndag
Nån som har nåt tips? Kampanj? Friends&Family? Gärna *A.
Och visst var det så att priserna sänks/justeras med ett antal dagar innan avresa tyckte jag att jag läste nånstans på forumet. Det är 19-21 april som är aktuell helg.
Tack!
 
Till Bologna BLQ finns det billiga flyg, runt 1500 pix fredag morgon-måndag kväll. Förvisso med Air Berlin.
Men kanske värt 35 min med tåg till Florens och Air Berlin istället för Star Alliance för att spara 3000-4000?
Namnlöst.jpeg
 

Matore

Medlem
Till Bologna BLQ finns det billiga flyg, runt 1500 pix fredag morgon-måndag kväll. Förvisso med Air Berlin.
Men kanske värt 35 min med tåg till Florens och Air Berlin istället för Star Alliance för att spara 3000-4000?
Visa bifogad bild 62506
Tack Jakob, bra tanke, absolut värt att åka ännu lite längre med bilen, (vi kommer nog att hålla oss kring Cinque Terre-kusten) Priset är funkis men helst sön kväll....
 

Nemo

Medlem
IMG_1779.PNG IMG_1780.PNG
Om du vågar kan du använda diverse OTA (online travel agent). Blir det förseningar/inställt flyg etc så räkna inte med någon hjälp från OTA eller flygbolaget.
 
Toppen