Senaste nytt

Billhop tar AmEx

t90tho

Medlem
Studieskulderna är väl bäst att betala med sitt SAS MasterCard efter att man ändrat till utländsk adress hos CSN!? Poäng och ingen kostnad.

Nu har jag provat med SJ Prio Mastercard som alternativ för studieskulder - billigare än AMEX via billhop och borde ge bra poäng för en som inte har SAS MasterCard. Betalningen har gått bra, väntar på att poängen ska komma in.
 

Morgan

Medlem
Nu har jag provat med SJ Prio Mastercard som alternativ för studieskulder - billigare än AMEX via billhop och borde ge bra poäng för en som inte har SAS MasterCard. Betalningen har gått bra, väntar på att poängen ska komma in.
Du kan använda den kombinationen avgiftsfritt via csn.se om du använder en tillfällig adress utomlands. Tex kan du passa på när du är utomlands :)
 

t90tho

Medlem
Du kan använda den kombinationen avgiftsfritt via csn.se om du använder en tillfällig adress utomlands. Tex kan du passa på när du är utomlands :)

Det var precis det jag gjorde. Jag flyttade till Frankrike ;) och betalade direkt hos CSN. Få se om det blir poänggrundande hos SJ - det borde det bli.
 
Last edited:
Toppen