Senaste nytt

Billhop inför värvningsbonus

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Nu har det gått 10 minuter och bara 4 som vill värva mig, undra om min fråga var för svår?
Får se vem jag väljer men alla är aktiva på forumet. Det är dock kul att se folk som inte loggat in på några dagar nu loggade in när det blev en möjlighet att värva.
 
Nu har det gått 10 minuter och bara 4 som vill värva mig, undra om min fråga var för svår?
Får se vem jag väljer men alla är aktiva på forumet. Det är dock kul att se folk som inte loggat in på några dagar nu loggade in när det blev en möjlighet att värva.

Jag tänkte bjuda in men har aldrig varit i en SAS guld lounge, haha
 

jfranklin

Ny medlem
Nu har det gått 10 minuter och bara 4 som vill värva mig, undra om min fråga var för svår?
Får se vem jag väljer men alla är aktiva på forumet. Det är dock kul att se folk som inte loggat in på några dagar nu loggade in när det blev en möjlighet att värva.
Du måste avskräckt medlemmar som moderator, jag fick 11 svar inom 5 minuter =)
 

gneken

Medlem
Jag är sjukt farlig, antar att vissa inte ville skicka "smörbrev" till mig.


Nu var ju frågan Star Alliance Gold lounge och inte SAS lounge :)
Av samma anledning ovan :) har faktiskt aldrig besökt en guld lounge (ännu). Annars hade du fått ett helt vanligt icke smörande meddelande ;)
 

Brogren

Medlem
Loggade in idag för första gången och ser att det avgiftsfria belopp jag har tillgängligt är 10.000kr. Har dom höjt värvningsbonusen eller har jag missat nåt? Bjöd in en vän och i länken står det 5000kr, men jag fick alltså 10.000kr härifrån. Kampanj?
 

jumbooze

Medlem
Loggade in idag för första gången och ser att det avgiftsfria belopp jag har tillgängligt är 10.000kr. Har dom höjt värvningsbonusen eller har jag missat nåt? Bjöd in en vän och i länken står det 5000kr, men jag fick alltså 10.000kr härifrån. Kampanj?
Den du bjuder in får 5000, du får 10000
 
Jo, det vet jag. Men jag blev inbjuden genom forumet och fick 10000. Ser att det kanske inte framgick så tydligt i mitt förra inlägg...

Eller så har du fått 10,000 för att du bjöd in en vän och inget för att du blev inbjuden. Kolla under inställningar->bjud in och se om du har någon historik på om din vän har registrerat sig samt betalt en räkning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen