Senaste nytt

Billhop inför värvningsbonus

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Då öppnar vi upp denna tråd igen och jag utgår ifrån att alla kan sköta detta på ett snyggt sätt så vi slipper låsa tråden igen.

Vi kör på samma regler som för Amex-värvningar, dvs man får inte själv erbjuda värvning om en person inte frågat efter det och ingen kompensation what so ever (pengar, varor, tjänster, annat) är tillåtet.

Summering av regler
  • Det är OK att värva någon som ber om att bli värvad, det ska då ske via PM till personen som begär att bli värvad.
  • Det är helt upp till den som söker en värvning att välja fritt av de som erbjuder en värvning.
  • Ingen kompensation i någorn form är tillåten från någon av parterna vid värvning eller att värvas
  • Det är inte tillåtet att öppet posta sin värvningslänk, inte i forumet, på sin profil eller någon annan stans på businessclass.se förutom i PM till personen som ber om en värvning
  • Businessclass.se kommer inte att medla mellan medlemmar om det finns meningsskiljaktligheter
  • Det är inte tillåtet att med någon form av automatik försöka värva personer
Bryter man mot några av dessa regler eller på annat sätt missbrukar detta kan det leda till en varning eller avstängning från forumet.
 
Det är möjligt att det stod någonstans och jag har missat det, men jag kontaktade Billhop för att höra mig för hur länge man har "värvningssumman" tillgodo.
Från den dagen man får beloppet tillgodo har man 3 månader på sig att betala räkningar för det.
Så värvar man någon 31/3 (som är sista dagen på kampanjen) så har man möjlighet att nyttja detta till slutet på juni.

Tänkte att det kunde vara bra att känna till.
 

mha321

Medlem
Det här gör ju faktiskt det värt ett försök med Billhop också, för oss som gav upp betalo när coop började kosta. Värt ett försök åtminstone.

Alltså - tar gärna emot en länk (i PM).

Edit: Sådärja, tackar. Svar kommer snart till de som skickat!
 

mischadee

Medlem
Har kanske en dum fråga men jag är ny med sådan här värvningar. Om jag värvar någon, behöver den personen enbart skapa ett konto på Billhop via min värvningslänk för att jag ska få mina 10 000 avgiftsfritt eller måste de som blir värvade göra något mer?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen