Senaste nytt

Billhop inför värvningsbonus

Status
Stängd för vidare inlägg.

Boomboom

Medlem
ANVÄND ALDRIG ALDRIG ALDRIG BETALO/BILLHOP MED KORT SOM GES UT AV SE-BANKEN!!! DE KLASSAR DET SOM KONTANTUTTAG OCH LÄGGER TILL EN AVGIFT OCH MAN FÅR INGEN KICKBACK!!! Exempel på SEB-kort: SAS Diners, SAS Mastercard, SJ Prio, Eurocard Platinum, Cirkle-C med flera.
Tack för den infon, funkar preem-kortet för att få bonus?
 
Några frågor: Visst var det sista mars värvningen gick ut? Måste man som ny användare betala innan slutdatumet på kampanjen, eller ligger de 5000 kr kvar tills man nyttjar dem? Kan man värva en ny medlem utan att ha betalt en räkning på Billhop? Ponera att jag blir värvad av någon här (inga meddelanden tack, ber om det senare) och håller på mina 5000 kr för jag vill spara dem till senare, men passar på att värva frugan för att få lite extra där, och till mig själv.
 
Några frågor: Visst var det sista mars värvningen gick ut? Måste man som ny användare betala innan slutdatumet på kampanjen, eller ligger de 5000 kr kvar tills man nyttjar dem? Kan man värva en ny medlem utan att ha betalt en räkning på Billhop? Ponera att jag blir värvad av någon här (inga meddelanden tack, ber om det senare) och håller på mina 5000 kr för jag vill spara dem till senare, men passar på att värva frugan för att få lite extra där, och till mig själv.

Sista mars stämmer bra.
Du kan värva direkt
 
Tar gärna en inbjudan. Kommer välja någon jag känner igen och som jag tycker bidrar på forumet.

Tack, det räcker! Många på hugget även natt mellan söndag och måndag.
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen