Senaste nytt

Billhop (Allmänna diskussioner)

NotRyan

Medlem
Det är jag väl medveten om, men om min bank hade gjort samma fuckup är jag rätt säker på att de hade varit lite mer måna om att meddela mig. Har hänt mig en gång att en betalning inte gick igenom och då var det mail, SMS, pushnotis och post på en och samma gång så man märker ju en viss skillnad i hur allvarligt man ser på saken jämfört med Billhop.
Jo, det varierar helt klart. Banker är mer ansvarstagande i såna saker....
 

Bankiren

Medlem
När jag skulle betala månadens räkningar upptäckte jag att man har infört stöd för Apple Pay, men det kanske man redan har nämnt i tråden.
 

Attachments

  • 18189505-3C54-4E2E-B63F-2D238927CE91.png
    18189505-3C54-4E2E-B63F-2D238927CE91.png
    109,6 KB · Visningar: 287
Loggade idag in på mitt Billhop och skulle betala lite räkningar. Föga bra info till samtliga här dök då upp i ett litet pop-up fönster.

4 betaldagar gäller för American Express.

Skön framförhållning eller snarare nada info om detta senaste veckorna. Har alltid varit bra med Billhop är de korta antal dagar man kunnat betala räkningar på. Denna månad får dom dock vara utan mina räkningar....
 

Brandten

Medlem
Loggade idag in på mitt Billhop och skulle betala lite räkningar. Föga bra info till samtliga här dök då upp i ett litet pop-up fönster.

4 betaldagar gäller för American Express.

Skön framförhållning eller snarare nada info om detta senaste veckorna. Har alltid varit bra med Billhop är de korta antal dagar man kunnat betala räkningar på. Denna månad får dom dock vara utan mina räkningar....
Haha fick samma sak! Ingen info på mail eller info igår när jag betalade andra fakturor.

Lite kul att kollega frågade hur det funkade med Billhop varpå jag loggar in samtidigt som jag berättar om smidigheten med 2 dagar och BAM! så poppar 4 dagar upp på skärmen.
 
Haha fick samma sak! Ingen info på mail eller info igår när jag betalade andra fakturor.

Lite kul att kollega frågade hur det funkade med Billhop varpå jag loggar in samtidigt som jag berättar om smidigheten med 2 dagar och BAM! så poppar 4 dagar upp på skärmen.

Det var ju riktigt irriterande då det alltid dyker upp någon räkning man vill få iväg så snart som möjligt...
 

Brandten

Medlem
Vet inte om det platsar här, eller i någon tråd alls men en liten påminnelse att använda dessa tjänster.

Kollade mitt privata konto (har ett företags också) för året 2018
Lite över 30000 eurobonuspoäng och en 2-4-1 Amex voucher för 3581kr. Billigare blir det inte, inte ens med Avis (killgissning)! ;)


upload_2018-12-28_17-52-50.png
 
Toppen