Senaste nytt

Biljetter för poäng till San Fransisco (SFO) med SAS

Stefan62

Medlem
Diskuterade med kvinnan på SAS Eurobonus Tallin när jag bokade en 2-4-1 KRN-ARN-OSL-EWR i business. Enligt henne släpper SAS inga bonusresor på CPH-SFO. Men hon erbjöd mig att boka med *A partners på KRN-SFO med samma poängrabatt men då med högre skatter och avgifter (4000kr istället för 560kr). Kanske skulle ha tagit det erbjudandet... Har ni någon åsikt om det? (Jag har varit 3 ggr i USA men varken i New York eller San Francisco.

/LinuxSam

Jag skulle ha tagit *A-erbjudandet.
 

rob74

Medlem
Jag trodde det var klubbat att man inte kunde boka med *A om man använder vouchern? :confused:
Det var ju dock intressant info...
 

Najk

Medlem
När jag gick in och kollade nu CPH-SFO så fanns det endast ett fåtal Eco samt Eco Extra, men det finns ingen hemresa efter utresa så det blir problem att boka en ToR
 

Aramisa

Medlem
Eftersom jag inte hade 80k poäng när jag bokade ARN-CPH-SFO med min 2-4-1 voucher så fick vi nöja oss med economy, vilket ju är sådär på en sån lång flygning.... håller nu utkik efter platser i eco extra eller business eftersom jag har samlat på mig tillräckligt med poäng för att uppgradera, så om någon ser platser, HOJTA! :)
 

Aramisa

Medlem
Inser det A380*G, men man kan ju alltid hålla tummarna för att det blir som när jag bokade, alltså att det dyker upp massa platser helt plötslligt :cool:
 

Homer

Medlem
Eftersom jag inte hade 80k poäng när jag bokade ARN-CPH-SFO med min 2-4-1 voucher så fick vi nöja oss med economy, vilket ju är sådär på en sån lång flygning.... håller nu utkik efter platser i eco extra eller business eftersom jag har samlat på mig tillräckligt med poäng för att uppgradera, så om någon ser platser, HOJTA! :)

i eco extra har du platser
dit 17-19/4
hem 20/4 el. 28/4
 
Toppen