Biljett till Kapstaden i november

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Mr.T, 14 September 2013.

1. Mr.T

Mr.T Medlem

Hej, ska till Johannesburg och jobba i November och behöver en biljett. Jag har skrivit fel i rubriken och jag menar November

Varifrån vill du börja din resa? Arlanda, men ifall det finns en väldigt bra deal från en annan stad i Europa kan resan påbörjas där
    Var är din destination? Kapstaden
    När vill/behöver du resa ut? 9 November, kan åka ett par dagar tidigare men inte senare.
    När vill/behöver du komma hem? Har planerat att åka hem den 15 efter klockan 15:00 men kan åka senare ifall det finns en bra deal
    Hur länge vill du vara borta? 6 Nätter
    Hur många personer som skall resa? 1 Vuxen
    I vilken kabinklass? Business
    Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst *A, men ifall priset är rätt så funkar alla bolag
    Vad är din budget? Mellan 10-20tkr. har hittat på Emirates för 21 men skulle få det lite billigare
    Vad är det viktigaste för dig? Att det är en bra business class produkt för ett bra pris
    Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Hoppas ni kan hitta något, uppskattar all hjälp :)

Last edited: 14 September 2013
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    The computer says NO. Vart ska du egentligen och vad vill du stanna på fler ställen?

1 person likes this.
  3. Mr.T

Mr.T Medlem

Sorry, det har blivit helt fel. Hoppas ni kan ursäkta mig, jag menar till Kapstaden i November. ;)

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Isåfall ligger nog EK bäst till. Det är ett väldigt bra pris med 21kkr till CPT i business.

1 person likes this.
  5. ucce

ucce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns British Airways också aktuella datum för 22,5KSEK även om det är mer än du hade tänkt. Det är min standardcarrier till JNB/CPT - oftast billigare än Lufthansa/LX i C och betydligt kortare flygtider är gulfbolagen. Jag bokar mycket WTP också och har i 90% av fallen lyckats uppgradera till CW

Last edited: 16 September 2013
  6. Svante

Svante Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Slår ett slag för ET, för ca 16-17000 får du en t/r i "C". Bra med poäng också!

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast ET har imho sämre flygtider och sämre layover i ADD. Så här tycker jag det finns helt objektiva grunder för att välja bort dem om man ska jobba.

Därtill kommer min kanske mer subjektiva åsikter om bolag baserade på den afrikanska kontinenten...

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!