Senaste nytt

Biljett Stockholm-Peking (Shanghai) ToR mars-april 2015 Lågbudget

Voyageur

Medlem
Har du kollat Qatar?

Vi hoppas på ett fantastiskt 2015 och vi är glada att kunna erbjuda dig upp till 280 SEK rabatt i Economy Class och 930 SEK rabatt i Business Class på din nästa resa för att ha något extra speciellt att se fram emot nästa år.*
Allt du behöver göra för att ta del av erbjudandet är att fylla in kampanjkoden "THANKYOU" när du bokar din resa online på qatarairways.se
Rabatten gäller mellan 16 - 31 december till alla destinationer i både Business och Economy Class.

Vad QR slänger ut rabatter höger och vänster nu för tiden.....man blir ju sugen
 

ESSA

Medlem
Air China för 4.359 SEK extra bagage USD70 till Peking. SEK 5.998 ARN-JDZ tor. SEK 7.028 ARN-PEK /stopover en dag/PEK-JDZ/destination/JDZ-PEK/stayover 5 dygn/PEK-ARN

Tack!
Sista förslaget låter dyrare än om jag bokar Pek-Jdz-Pek själv på plats via t.ex. Ctrip eller Air China direkt.

Har för mig att Air China hade 30kg tillåtet incheckat om man bokade online. Pratade man med dem och bokade blev det 25 kg. Kan ha förväxlat det och det var länge sedan jag upptäckte den featuren... Någon som vet?

Just nu uppgiven över att min läkning inte sköter sig så vårens resor kan ligga risigt till...
Lika bra att lägga det på is tills jag vet att strålningen kommer igång som planerat. *morr
 

NotRyan

Medlem
Tack!
Sista förslaget låter dyrare än om jag bokar Pek-Jdz-Pek själv på plats via t.ex. Ctrip eller Air China direkt.

Har för mig att Air China hade 30kg tillåtet incheckat om man bokade online. Pratade man med dem och bokade blev det 25 kg. Kan ha förväxlat det och det var länge sedan jag upptäckte den featuren... Någon som vet?

Just nu uppgiven över att min läkning inte sköter sig så vårens resor kan ligga risigt till...
Lika bra att lägga det på is tills jag vet att strålningen kommer igång som planerat. *morr

Åhh, Jessica.... Hoppas att det ordnar till sig.... Kram.....
 

Nemo

Medlem
@ESSA Nu kan du boka SAS-biljetter inom din budget.
image.jpg
 

ESSA

Medlem
Kollar biljettpriser Peking-Jingdezhen och konstaterar att om jag är ute i god tid kostar en enkel biljett 1203 Yuan.
Kikar jag på biljett om ett par dagar är priset 562 Yuan.

Tror inte jag behöver ha så bråttom att boka inrikes. ToR inom snar framtid kostar 1024 Yuan.
AirChina via Ctrip.
 
Toppen