Senaste nytt

Bildreportage: Min resa till Mercedes-AMG i Affalterbach

MLE

Medlem
Fint ställe, håller med om att gamla SL:en är fin, silver Gullwing med röd skinnklädsel slår det mesta.
Kan bara gratulera till nya bilen, sjukt brutal. Man blir avis... :D
 

Jakob K

Medlem
Härligt! Tyskarna kan sin recognition: Hissat flagga och allt!

Eftersom jag själv åker en Obsidian Black Metallic S212 face-lift med AMG-paket så får jag passa på och berömma din goda smak! :) (övriga liknelser avstår jag pga pinsamt låg effekt i min maskin....)

Grattis!
 
måste gå bra för bc.se ;):cool:

Haha, jo det gör det nog men jag är bara anställd sedan ett par år tillbaka! :)

När det gäller bilar har jag en förebild i en gammal vän som hittat en bra metod för att köpa och äga bilar. I princip bygger det på att minimera värdeminskning som är den enskilt största kostnaden för den här typen av bilar. "Köp billigt och sälj dyrt" med andra ord. Min nya E63S är inte helt ny, den har rullat som demobil hos Mercedes-AMG och därför fick jag en sweet deal. Annars hade det varit 300-400tkr tapp samma sekund som jag rullade ut på landsvägen...(OT diskussion men jag ville svara på frågan, utstrålar något som jag inte riktigt kan leva upp till)
 

Jakob K

Medlem
Haha, jo det gör det nog men jag är bara anställd sedan ett par år tillbaka! :)

När det gäller bilar har jag en förebild i en gammal vän som hittat en bra metod för att köpa och äga bilar. I princip bygger det på att minimera värdeminskning som är den enskilt största kostnaden för den här typen av bilar. "Köp billigt och sälj dyrt" med andra ord. Min nya E63S är inte helt ny, den har rullat som demobil hos Mercedes-AMG och därför fick jag en sweet deal. Annars hade det varit 300-400tkr tapp samma sekund som jag rullade ut på landsvägen...(OT diskussion men jag ville svara på frågan, utstrålar något som jag inte riktigt kan leva upp till)

Haha kolla i star hur många race start den gjort innan du hurrar för mycket
 
Toppen