Senaste nytt

Bevaka Miles/Poäng?

jumbooze

Medlem
Hej,

Sitter och jagar ett verktyg :D
Jag använder idag TripIT Pro http://www.businessclass.se/ovrigt/2841-tripit-pro.html

Där kan jag se hur mycket poäng/miles jag har på olika konto men jag hittar inget verktyg som ger mig alerts vid förändringar.

Nu har jag flyttat Starwood poäng till JAL MB.

Och det hade varit sååå snyggt om man kan få ett mail om att nu har förändring skett på kontot.
== Dags att boka awardtrip.

Just nu begagnar jag mig av påminnelse i ifånen och loggar på och kollar saldo.
Men push är bättre än pull.

Har någon sett liknande tjänst?
 

jumbooze

Medlem
Njae :D Jag har gått igenom vad jag hittat.

De flesta erbjuder alerts innan expires men jag är på jakt efter alert vid modification dvs när kontots saldo ändras.

Som det är nu går jag in och tittar om poäng/miles kommer in men det är suboptimalt.

En trigger när något ändras borde ju inte vara svårt tycker man. Men jag ser ingen som har detta.
 

rob74

Medlem
Jag kör med AwardWallet.
Nya resor/hotell bokade via dina konton kommer på mailen och en gång per vecka kommer en summering av kontoaktiviteter.
Funkar bra för mig just nu.
 

jumbooze

Medlem
en gång per vecka kommer en summering av kontoaktiviteter.
Bättre än inget :D Då ska jag testa deras tjänst!

Ännu bättre man kan ställa den till att maila varje dag :D
Men den verkar inte kolla varje dag ändå :( Den missade uppdateringen av JMB.
 
Last edited:

Aviator

Medlem
Sidor för att hålla koll på olika bonusprogram?

Hej!

Jag undrar vilka sidor/tjänster/appar ni använder för att hålla koll på era poäng (förutom resp. bolags sida naturligtvis). Är på jakt efter någon tjänst som håller koll på när poängen går ut, erbjudanden etc - skulle vara intressant att veta för & nackdelar med de tjänster ni själva använder.
 

Patrik

Medlem
Tripit pro använder jag, gör ju mycket mer förstås, men håller även rätt på när poängen går ut i de olika programmen.
 
Toppen