Betongsuggor utanför Arlanda Terminal 2

Diskussion i 'Flygplatser' startad av AABack2ARN, 18 September 2016.

1. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg häromdagen att betongsuggor var placerade utanför ingångarna till Arlanda Terminal 2. Har de stått där länge? Är det likadant utanför övriga terminaler?

Jag är ganska övertygad om att de inte stod där för en månad sedan men kan ha varit så trött att jag helt enkelt missade dem...

2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du körde väl inte på en?

3. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo, med baggaget (inifrån terminalen)... Så jag la märke till dem lite väl handgripligen ;)

4. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har nog stått där i ett halvår iaf står även betongsuggor utanför terminal 5

5. Anders Nilsson

Anders Nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Innan suggorna kom upp parkerade security sina bilar utanför entréerna för att hindra
    terrorister från att köra in i terminalbyggnaderna. så nu får de snällt gå-in som alla andra.

Smuffe gillar detta.
  6. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Uppenbarligen har jag inte varit speciellt uppmärksam de andra gångerna jag rest via terminal 2 men inser också att jag flera gånger kommit via garaget och i övriga fall inte haft baggage med mig och då stör väl suggorna inte lika mycket...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!