Senaste nytt

Betalo utökar utlandsbetalningar till fler länder.

blobloblo

Medlem
Hej Blobloblo,
Vi vill uppmärksamma dig på att du inom kort kommer att kunna skicka pengar till USA, Thailand och Sydafrika med Betalos App. Redan nu kan du skicka pengar till 35 länder i 11 valutor. Se här vilka länder du kan skicka till.

Med Betalo kan du såklart fortfarande använda ditt kort för att betala räkningar till PG/BG-konton och skicka pengar till svenska bankkonton, och därigenom utnyttja ditt korts förmåner och finansiella flexibilitet.

Vi uppskattar all feedback vi kan få. Lämna gärna en recension på App store eller Google Play, eller mejla oss på team@betalo.se

Mvh,
The Betalo Team
 

NotRyan

Medlem
Betalo kör kampanj på utlandsbetalningar just nu, t o m 31 maj.

Korttyp Visa*, Mastercard*
Växelkurs Inget påslag
Överföringsavgift 0,5%
Serviceavgift 0,0%

Skicka pengar utomlands – Betalo

Någon som har testat med SAS Eurobonus Mastercard och vet om det är poänggrundande?
Räknar inte SEB Betalo som kontantuttag? Dessutom finns det exemplel på folk som betalat räkningar med SAS Eurobonus Mastercard och nästan blivit av med kortet.
 
Räknar inte SEB Betalo som kontantuttag? Dessutom finns det exemplel på folk som betalat räkningar med SAS Eurobonus Mastercard och nästan blivit av med kortet.
Ja, jag ville minnas att jag läst något sådant men osäker om det var SEB vilket det då verkar vara. Annars hade det varit smutt!
 

BAS

Medlem
Betalo kör kampanj på utlandsbetalningar just nu, t o m 31 maj.

Någon som har testat med SAS Eurobonus Mastercard och vet om det är poänggrundande?
Gjorde en utlandsbetalning via Betalo under kampanjen "25 poäng per 100 kr" för några veckor sedan. Fick bra med poäng för den betalningen :). Sammanföll dessutom med att Betalo körde samma erbjudande som de har nu :D
 

Nikolas

Medlem
Betalo kör kampanj på utlandsbetalningar just nu, t o m 31 maj.

Korttyp Visa*, Mastercard*
Växelkurs Inget påslag
Överföringsavgift 0,5%
Serviceavgift 0,0%

Skicka pengar utomlands – Betalo

Någon som har testat med SAS Eurobonus Mastercard och vet om det är poänggrundande?

Gjorde första utomlands betalning under veckan, dock med Amex.. Synd att serviceavgiften för Amex är inte 0,0% under kampanjen :(
Nåväl det blev ett stort steg mot årets första voucher och en del extra poäng :)
 

Capa

Medlem
@jumbooze Enl ovan så räknas utlandsbetalning via Betalo som kontantuttag enl SEB så det blir väl inga poäng alls oavsett om man använder Sas MC eller MC premium? Jag gjorde en utlandsbetalning med mitt Coop mmm under förra kampanjen och fick poäng, vet ej om det är möjligt med sas mc? Har för mig att växelkursen var sådär dock
 

jumbooze

Medlem
@jumbooze Enl ovan så räknas utlandsbetalning via Betalo som kontantuttag enl SEB så det blir väl inga poäng alls oavsett om man använder Sas MC eller MC premium? Jag gjorde en utlandsbetalning med mitt Coop mmm under förra kampanjen och fick poäng, vet ej om det är möjligt med sas mc? Har för mig att växelkursen var sådär dock
Det verkar vara diskussioner fram och tillbaka om det räknas som kontantuttag eller inte.
 
Toppen