Senaste nytt

Betalo kampanjpris för Visa och MasterCard

Anonymous

Medlem
Betalo erbjuder en enkel prismodell utan fasta avgifter. Vi accepterar alla MasterCard, Visa & American Express-kort. Partnerkorten nedan har ingen eller reducerad serviceavgift. Serviceavgiften för övriga Visa och MasterCard-kort är 1,9% (1% kampanj på betalningar som slutförs från 23 mars till och med 1 april) och för American Express-kort 2,5%.
 

Morgan

Medlem
Har man Sj Prio Grå och precis 6000 poäng kan man köpa dig Svart och 19000 poäng genom att betala in 95 tkr på sitt Skattekonto.

Kostnad: 950 kr
Poäng: 19000 priopoäng, jag värderar dem till 7,5 öre styck, så värt typ 1400 kr + svart priokort

Har man redan svart prio är det faktiskt rimligt sätt att köpa poäng: man betalar då bara 3,33 öre per poäng (som jag personligen alltså värderar till 7,5 öre.
 
Du menar alltså att köp via Betalo med Preemkortet inte generar den bonus på 1 % som utgår vid andra köp? Jag satt just och tänkte att det annars vore värt att skaffa Preem just för bonusen.

Vad jag sett så ger det ingen bonus, räknas väl som uttag.

Frgor och svar - Preem.se
Kan jag betala mina räkningar med kortet?
Ja, genom att använda dig av Betalo på Preem MasterCard Mina sidor kan du enkelt och utan avgifter betala räkningar med Preem MasterCard.
Betalning via Betalo är inte bonusgrundande.
 
Toppen