Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Får man poäng för det alltså? Har för mig att jag läst någonstans att man inte kan betala till andra banker/kredittjänster typ klarna via betalo/billihop och få spend eller poäng på det. Men det kanske är fel och att det fungerar?
 
Ja.

Jag sjävl betalar både tomt och bil på det sättet!

Vilket kort betalar du med?

Får man poäng för det alltså? Har för mig att jag läst någonstans att man inte kan betala till andra banker/kredittjänster typ klarna via betalo/billihop och få spend eller poäng på det. Men det kanske är fel och att det fungerar?

Ja jag tycker att det låter mest logiskt. Annars måste jag helt tänka om vilket SAS Amex jag ska skaffa....
 

jumbooze

Medlem
Betalo har strul med DIBS eller rättare sagt DIBS har strul men då Betalo använder DIBS så verkar det som dragningarna inte dras från kortet, kan vara bra för de som räknat med Betalo som en väg att "komma i mål" med Amex spenden... Dubbelkolla så det dras från AMEX
 

flonken

Medlem
Betalo har strul med DIBS eller rättare sagt DIBS har strul men då Betalo använder DIBS så verkar det som dragningarna inte dras från kortet, kan vara bra för de som räknat med Betalo som en väg att "komma i mål" med Amex spenden... Dubbelkolla så det dras från AMEX

Tack.
Jag gjorde en betalning innan jul som idag kom fram till mottagaren. Betalningen låg som väntande på Amex-kortet i ett par dagar, sen försvann det.
Kontaktade Betalo igår och dom bekräftade att räkningarna betalas som vanligt, men inget om problemet med DIBS.
 

011430121

Medlem
Betalo har strul med DIBS eller rättare sagt DIBS har strul men då Betalo använder DIBS så verkar det som dragningarna inte dras från kortet, kan vara bra för de som räknat med Betalo som en väg att "komma i mål" med Amex spenden... Dubbelkolla så det dras från AMEX
Ursäkta min okunskap vad står DIBS för?
 
Toppen