Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

+1 för en rabattkod.
Utan någon rabatt och endast med MC/Visa ser det ut som att det kostar lika mycket som om man köpte EB poängen under 60% kampanj.
Direktköp av poäng var även 25% billigare när man köpte 40000.
 

rob74

Medlem
Testade Betalo nu på lite räkningar. Hade totalt missat detta...

Skickade in det nu vid kl 18, så jag hoppas det ska funka som det är tänkt, med poäng och allt.
 
Last edited:

gdaily

Medlem
Snyft, testade att betala BA Visa-räkningen (med Mastercard). Det gick inte, Betalo hittade inte bankgironumret (som troligen är spärrat). Nån annan som får igenom det?

Tur ja har företag som jag kan "låna in pengar till" om det skulle behövas...
 

rob74

Medlem
Snyft, testade att betala BA Visa-räkningen (med Mastercard). Det gick inte, Betalo hittade inte bankgironumret (som troligen är spärrat). Nån annan som får igenom det?

Tur ja har företag som jag kan "låna in pengar till" om det skulle behövas...

Inga av de andra - DC, Amex mm kommer upp, vilket jag utgick ifrån när jag läste om tjänsten.
Ja, det hade nog lätt kunnat bli rundgång där annars... ;)
Hade ovanligt lite räkningar denna månad. Hade ju passat fint med poäng x 3!
 

Homer

Medlem
Inga av de andra - DC, Amex mm kommer upp, !

men om man har ett PG/BG konto privat så kommer det säkert upp..:D


Någon som kollat om pengarna dras direkt?
Exempelvis SAS MC, det står säkert inget under Nya Transaktioner men det verkar som Aktuellt saldo
uppdateras omedelbart
 

Ubbe

Medlem
men om man har ett PG/BG konto privat så kommer det säkert upp..:D
Ja men läser du reglerna för ditt kort så står det där att man inte får göra så. Självklart ska man utnyttja de hål som finns men att medvetet bryta mot regelverket för vinnings skull anser jag vara både fel och oärligt. Alldeles för lite pengar för att skita ner sig...
IMHO
Ubbe
 
Toppen