Betala för väskor / lounge hos American Airlines med AirBerlin Guld

Diskussion i 'Oneworld' startad av ARN-MIA, 22 Mars 2016.

1. ARN-MIA

ARN-MIA Medlem

Är 4 vuxna och ett barn som åker JFK - MIA T/R senare i vår och undrar hur många väskor jag kommer behöva betala för och hur många som har lounge access och till vilken.

Det är endast jag som har guldkort och det är jag, min fru, son samt farmor och farfar som åker.

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilken kabinklass reser ni i?

3. ARN-MIA

ARN-MIA Medlem

Tack @Dr. Miles
    Vi reser i ekonomiklass (O & N)

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då har du och en gäst tillgång till American Admirals Club. Resten kan betala för att komma in, men ärligt talat är det en rätt kass affär eftersom det inte finns någon egentlig servering där inne och det är ganska ofta väldigt fullt.

nissefalk och 011430121 gillar detta.
  5. andersbengt

andersbengt Medlem

Och det gäller väl bara för kortinnehavaren, inga andra i sällskapet. Och se till att kortet är registrerat för resan. Det går inte att komma och vifta med det i efterhand och hävda fler väskor. Det är i alla fall min erfareneht.

6. Ja, jag skrev "som oneworld Sapphire".

7. ARN-MIA

ARN-MIA Medlem

Tack för svaren. 2 väskor är bättre än inget och loungen hoppar vi och får undersöka vilken restaurang som är värd att besöka på JFK.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!