Senaste nytt

Betala för att komma in i Qatar Airways Oryx lounge

RobRoy

Medlem
Sitter i 1st class loungen nu. Lugnt och skönt. Helt ok mat och dryck. Reser på billigaste ekonomibiljett så gick först till Oryx loungen, blev (kanske lite väl bryskt) hänvisad till andra sidan terminalen. Vilket jag är glad för nu. Förvånande då QR för det mesta tycks försöka skilja på folk och folk (dvs. betalande och sådana som jag- emerald)
 

Henrik_B

Medlem
Är lite osäker om jag har uppfattat det hela rätt eller fel här så behöver ett klargörande. Handlar tråden om att jag som statuslös passagerare med businessclass-biljett på QT inte är välkommen in i någon lounge på DOH? Om JA, är detta enbart något tillfälligt som kommer att lösas när terminalen är helt färdigställd?
 

pep

Medlem
Är lite osäker om jag har uppfattat det hela rätt eller fel här så behöver ett klargörande. Handlar tråden om att jag som statuslös passagerare med businessclass-biljett på QT inte är välkommen in i någon lounge på DOH? Om JA, är detta enbart något tillfälligt som kommer att lösas när terminalen är helt färdigställd?
1. Ja. Som det er nu på den nye lufthavn, har du dog dag for dag større chancer for at komme ind, idet loungerne og den nye loungeterminal er ved at være klargjorte
2. Ja. Eventuelt allerede nu da flere lounger åbner i de eksisterende terminaler
 

pitch

Medlem
Intressant tråd, i och med att jag kommer att ha en chans att följa upp hur långt dom har kommit nu på lördag.

(Faktiskt med inte så lång layover heller, det är nästan så man borde hoppas på en fet voucher istället...)
 
Toppen