Best Western Rewards: Stay 3 separate times and earn a free night

Diskussion i 'Best Western & Rewards' startad av Dr. Miles, 4 Februari 2013.

1. Förregistrering krävs på Best Western Rewards webbsida.

Stay 3 separate times and earn a free night

2. Homer

Homer Medlem

För ovanlighetens skull gäller det inte bara de som har Amerikansk adress
    men läs det finstilta om participating countries† man måste bo på ett hotell i ett av dessa länder.

Members residing outside of one of the participating countries†, who register for the Promotion and complete three (3) separate qualified stays at Best Western branded hotels in a participating country† during the Promotion Period, will earn a free night voucher redeemable at Best Western branded hotels in the United States, Canada or the Caribbean Islands

Lista på participating countries är på sista sidan här
    http://www.bestwestern.com/rewards/offers/spring13-base.pdf
    Största delen av Europa är inte med, bara Albanien, Svalbard och Andorra (?)

3. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg inte Tyskland vara med. Å andra sidan vet jag inte om jag orkar kör 3 bokningar i rad. Eller om straffet skall bli att jag bokar Hilton istället och avbokar mina B W för att de är så "korkade"

4. Homer

Homer Medlem

Nu finns det en ny kampanj för sommaren, även en tävling men den är bara för US residents.

Register PRIOR to your first stay, and then stay 3 separate times between June 17 - August 18, 2013, and earn a FREE NIGHT voucher. Registration ends July 28, 2013

https://www.bestwestern.com/rewards...=FlashFile-_-Jun2013-_-Homepage-_-SummerPromo

Observera reglerna

Members residing outside of one of the participating countries†, who register for the Promotion
    by July 28, 2013, and complete three separate qualified stays at Best Western branded hotels in a participating country during the Promotion Period, will earn a free night voucher redeemable at Best Western branded hotels in
    the United States, Canada, or the Caribbean Islands.

Participating countries är längst ned på sidan här
    https://www.bestwestern.com/rewards/offers/summer13-base.pdf
    man kan ju fråga sig varför Svalbard och Jan Mayen är uppräknade som länder :rolleyes:

5. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Svalbard är alltid en hit. Speciellt som BW inte har ens ett tält att låna ut där.

2 personer gillar detta.
  6. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, då fick man ett mejl från BW med en voucher på en frinatt i US, Kanada eller Karibien att utnyttja innan 31 januari 2014. Jag hade tre vistelser i USA under augusti. Synd att jag inte har någon närvaro där inplanerad under perioden framåt, Men det kanske går att ordna för sakens skull. :cool:

Av någon outgrundlig anledning var mejlet på spanska. Men jag fattade "HA GANADO UNA NOCHE GRATIS". Noche gratis, det är fina grejer...

7. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du svensk postadress på profilen?

8. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, svensk adress och svenska som förvalt kommunikationsspråk. Kanske en följd av någon amerikansk logik:

Nordamerikanskt erbjudande & Språkval annat än engelska => Spanska

9. kexxcream

kexxcream Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då var detta erbjudandet tillbaka: Earn a free night ? Best Western

Detaljer:

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!