Best Western Arken hotell, någon som varit där?

Diskussion i 'Best Western & Rewards' startad av stewigriffin, 15 Februari 2013.

1. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Undrar om någon har stannat på Best Western Arken Göteborg som ligger i Arendal. Vill gärna höra om uppgraderingar osv som BW Plat/Diamond elite.

2. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ouch, vilka stackare skall du sätta där ute? ;)

3. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har varit på konferens där ett par gånger (har svårt att tänka mig någon annan anledning att man skulle övernatta där, de har dock lite spa-erbjudanden på helger etc)

De har genomgående riktigt bra mat, vilket är hotellets absoluta styrka. Som sagt, ett typiskt konferenshotell är det, så jag skulle tippa att rumsdisponering är gjord utefter det. Fråga efter uppgradering på Arken, mycket möjligt att det går genom för den frågan ställs nog inte ofta där. Arendal är f.ö. stället som GöteborgsGuden glömde, det blåser konstant, och om det av någon anledning inte gör det så kan man sniffa på alla raffen som ligger inom några stenkasts avstånd... :rolleyes:

4. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Det är en polare som ska dit på konferens. Jag kan området bra och faktiskt tycker om att åka ut dit på sommaren och bränna lite gummi. Förutom Volvo-museet och marinan där finns ju också vid Hjärtholmen massa vindkraftssnurror. Rätt fascinerande industriområde. ;)

5. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De har ju en väldigt populär SPA avdelning också..som är väl värd ett besök!!

6. SPA avdelningen är tumme upp, allt annat stor tumme ner. Tråkiga rum och frukost intas i en skolmatsal känns det som i långbord. Läget är dessutom helt off sett från C. Mina högst personliga reflektioner.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!