jumbooze
Medlem
Hej,
Är det någon som har erfarenheter av BRG på IHG?
Jag har bokat en rate (Best Flexible Rate) och Expedia / Hotels.com har en 24h drive på mitt hotell så det är billigare, då båda erbjuder helt avbokningsbartpris så har jag fyllt i mitt claim på formuläret och även bokat samma rum på hotels.com (amerikanska sidan) för att undvika "valuta" strul.
Har läst mycket om deras försök att "komma undan".
Får se hur det går för mig, hur har det gått för er?
Är det någon som har erfarenheter av BRG på IHG?
Jag har bokat en rate (Best Flexible Rate) och Expedia / Hotels.com har en 24h drive på mitt hotell så det är billigare, då båda erbjuder helt avbokningsbartpris så har jag fyllt i mitt claim på formuläret och även bokat samma rum på hotels.com (amerikanska sidan) för att undvika "valuta" strul.
Har läst mycket om deras försök att "komma undan".
Får se hur det går för mig, hur har det gått för er?