Senaste nytt

Best connection hotel at London Heathrow

FF#1

Medlem
aha, så man går barar till Heatrow central som ligger vid Terminal 2?
Hoppar på Buss 111 utan att betala?

verkar funka med buss 105 med, kan det stämma?
 

Jonas C

Medlem
aha, så man går barar till Heatrow central som ligger vid Terminal 2?
Hoppar på Buss 111 utan att betala?

verkar funka med buss 105 med, kan det stämma?
Det stämmer, är skyltat till Heathrow Central och därefter ser du vilken buss som går från vilken hållplats. Yes bägge bussar funkar då de går längs Bath Road. Ja man går på utan att betala då det är gratis att åka buss inom flygplatsområdet.
 

FF#1

Medlem
Det stämmer, är skyltat till Heathrow Central och därefter ser du vilken buss som går från vilken hållplats. Yes bägge bussar funkar då de går längs Bath Road. Ja man går på utan att betala då det är gratis att åka buss inom flygplatsområdet.
Tack, det här verkligen en av det bästa med BC, nästan alltid någon som verkligen vet.
 

trekker

Medlem
Sist jag hade en sen transfer och overnattade pa Heathrow sa bodde jag pa Thistle hotel. Det ligger under 5 minuters resa med Pod fran T5. Hotellet ar slitet, men mycket nara och hyfsat billigt (under £100 for en natt fick jag betala).
 

FF#1

Medlem
Liten uppdatering, bodde på Double tree, tog lokalbussen funkade perfekt för utom att free travel zone slutade precis innan så sa man utnyttja den så är det bäst att ta ett hotell som ligger något närmare på Bath road. Hur som helst var det supersmidigt att ta lokalbuss istället för Hoppa buss eller annat. Dagen efter när hyrbilen skulle hämtas upp så tog jag en Uber till Hyrbilcentret, kostade 10£ för en EXC bil

Betalade 59£ för ett familjerum så tillsammans med gratis frukost för HHGold så var det ett klipp trots avsaknad av välkomstgåva eller uppgradering.
 
Toppen