Besättningens vilorum hos olika bolag

Diskussion i 'Övrigt' startad av lunne, 29 Augusti 2014.

1. lunne

lunne Medlem

Land:
    United Kingdom United Kingdom
    simontemplar gillar detta.
  2. pep

pep Medlem

Meget interessant. Et af flyvningens største mysterier er afsløret. Ny bookningslasse: Crew-class...? Den vil aflive business class...

3. lunne

lunne Medlem

Land:
    Jag tar gärna bädden i mitten som man kan se på första bilden! Det var kanske den som Ralph Fiennes nyttjade när han flög Qantas...ahum.

4. swede77

swede77 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väldigt intressant att se detta, har provat B747-200 rest area på upper deck (tror det låg bakom cockpit med två sängar i våningssäng format) skälet till detta var att jag flög på Captains ticket, flighten var full. Så jag fick sitta på klappsäte i cockpit vid start och landning, och sova i crew rest resterande tid. Bästa flygningen någonsin!

Tyvärr var detta innan BC fanns annars hade jag skrivit ett reportage.

5. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    lunne och Pho gillar detta.
  6. lunne

lunne Medlem

Land:
    Haha, ja, även om jag tror att skillnaden i talspråk inte är helt känd för gemene man så får jag lydigt erkänna mitt misstag. Man lär så länge man lever... jag menar, inte ligger i ett vilorum!

Last edited: 29 Augusti 2014

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!