Berlin 4 aug, vem?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Johanna, 30 Juli 2016.

1. Johanna

Johanna Medlem

Läste någonstans att någon/några skulle till Berlin 4 aug men hittar som vanligt inte. Kommer jag ihåg fel? Tänkte ev att vi kunde dela bil till Hilton.

2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Mikaelqwe och simon_says91 gillar detta.
  3. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är som sagt i farten! Dock att säga det ingen organiserad resa utan bara turen att många är i samma stad samtidigt.

Jag kommer att åka ner med kvällsflyget från Arlanda och landa 20:15. Med mig har jag mor och mina morföräldrar, har bokat blacklane för att lyxa till det så det finns ingen plats över där tyvärr.

@Gustav Jonsson åker med morgonflyget som jag tror landar 08:40 om jag inte minns fel och med sig har han flickvän (Bor första natten på Radisson och sen 2 nätter på Hilton?)

@David tror jag också skulle va nere 5-7 augusti. Main event är väl Berlin Internationella ölfestival som går åt stapeln fredag-söndag.

jerixon gillar detta.
  4. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är nere 5-8 med brorsan för att betala ölfestivalen. Landar med SK1677 från CPH kl 21:10 och lyfter med SK1674 kl 11:00. Bor på Courtyard City Center.

5. JohanA

JohanA Medlem

Om du betalar kommer jag också!

ekf och SNIFF gillar detta.
  6. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är rätt säker på att David betalar för sig, så dags att boka för dig också

7. JohanA

JohanA Medlem

David skev fel, dvs att han betalar för ölfestivalen. Mitt inlägg var ett skämtsamt svar på det..

8. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Om
    Om han betalar, åker du då? ;-)

9. Johanna

Johanna Medlem

Tack för alla svar. Många som är där då. Visst har dom Uber i Berlin? Jag ska hälsa på systerdotter som flyttat dit. Jag har med mig största resväskan för att byta tillbaka min största resväska som hon lånade. Det gör att jag kommer ta upp mycket plats i ett bagageutrymme. Kanske bäst att ta en bil själv :)

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  10. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Till Hilton kostar en normal taxi ca. EUR 25 så då har du ett "riktmärke" för det fall du inte varit i
    Berlin tidigare.

simon_says91 och Johanna gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!