Bentley hotel New York City

Diskussion i 'Övriga hotellkedjor' startad av Newyorker86, 21 Augusti 2014.

1. Newyorker86

Newyorker86 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänkte testa bentley hotel i new york för förstås gången och frugan som är hotellmanager mailade deras sales vp och bad om ett rum högt upp så fick vi en juniorsvit, någon som har varit på detta hotell? Ska även få en visning av empire hotel då vi kanske ska lägga släktjulfirandet där :)

2. simon_says91 gillar detta.
  3. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bodde på det här hotellet första veckan i Juli 2011 i 6 nätter. Tyckte hotellet var väldigt bra med tanke på vad vi fick för pris. Bodde på våning 20 om jag inte minns fel (våning 21 är skybaren vilket är hotellets högsta våning).

Det jag minns av baren är att den är relativt liten och inte huserar speciellt mycket folk. Åt aldrig frukost på hotellet heller och det var även i skybaren där denna serverades.

Minns inte vilket pris vi hade men vi hade ett vanligt twin bed superior room. Bifogar lite egna privata bilder från vistelsen.

Bifogade filer:

Martin Björnström gillar detta.
  4. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nästan steget före dig :p Finns de möjligt att skriva en review på denna så kan jag göra det. Har en del bilder härifrån!

5. Newyorker86

Newyorker86 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. Newyorker86

Newyorker86 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hahaha gäller å vara snabb här på forumet. Personligen käkar jag nästan aldrig frukost på hotellet då jag hellre tar en kaffe/bagel to go

simon_says91 gillar detta.
  7. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag åt inte heller frukost där, inte värt 24 dollar dom ville ha för det per dag och person....

8. Newyorker86

Newyorker86 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och det brukar var något äckligt maskinkaffe och torr bagel :p

simon_says91 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!