Senaste nytt

Bekvämlighetsinrättning med utsikt eller värda en omväg

pitch

Medlem
Så här såg bekvämlighetsinrättningen ut på baksidan av strandvillan på Maldiverna. Fritt blås, om man ska fortsätta med ordvitsarna ;)
På Bali med omgivning har jag bott med utomhusbadrum ett par gånger. Fast då utan tak också. Känns ju lite konstigt om man måste gå när det regnar ute, det blir till att uträtta sitt värv i bara mässingen. Eller när det börjar regna samtidigt som man står och duschar, det känns lite tårta på tårta.

Annars råkade jag ut för en liknande layout som i första posten, i Tokyo. Jag smög in på ett av dom anrika varuhusen i stan, faktiskt mest för att sniklåna toan, och det visade sig vara riktigt trevlig utsikt från herrarnas. (Jag tror det var Mitsukoshi i Nihonbashi, men det är lite för länge sen för att jag ska komma ihåg på riktigt.)
 

FF#1

Medlem
I anslutning till loungen på Hilton Millenium i Bangkok så har de en fräsig bekvämlighetsinrättning med utsikt.
 

Dr. Miles

Expert
Ibland blir man förvånad när man är ute och reser. I ordentliga Singapore, på flygplatsen, med utsikt över C-piren, från Terminal 1 hittar man denna herrtoalett med utsikt över flygplatsen. Var finns det ytterligare toaletter med utsikt eller bekvämlighetsinrättningar som är värda en omväg?
Visa bifogad bild 16797
Toan fanns kvar när jag var där för ett par månader sedan.

Singapore Changi T1.jpg
 

Kricka

Medlem
@Homer Den undre bilden ser ut att vara från Comairloungens toa på CPT.
Om jag minns tätt så står det "A loo with a view" på dörren..
 
Toppen