Senaste nytt

Bekräftat: Fri dryck för Diamond i Go

DonM

Medlem
Då har jag fyllt i en konstruktiv feedback via SAS webbformulär @Aurora
Det var en ganska användarfientlig upplevelse att fylla i det formuläret ifrån en telefon. Kanske någon på SAS ramlar inom ett seminarium om responsiv webdesign och 'ser ljuset' i en inte för fjärran framtid.
 
A

Aurora

Guest
Då har jag fyllt i en konstruktiv feedback via SAS webbformulär @Aurora
Det var en ganska användarfientlig upplevelse att fylla i det formuläret ifrån en telefon. Kanske någon på SAS ramlar inom ett seminarium om responsiv webdesign och 'ser ljuset' i en inte för fjärran framtid.

Wouldn't be too optimistic on that :D Med mindre noen klarer å rive opp en dør i fortet :p
 

Jacob

Medlem
Testade nya förmånen idag på morgonen. En smoothie blev gratis utan minsta kommentar och utan att jag behövde visa upp kortet.
 

DonM

Medlem
Tilläggsinfo - på vägen av planet så pratade ovan nämnda flygvärdinna med mig. Hon visade upp passagerarlistan och beklagade att det inte stod att jag var Diamond. Jag försökte säga att det var ett känt problem och att det var därför jag visade upp mitt kort.
Ingen kommentar till varför jag fick nej på första försök till ny dryck.
 

Joshua

Medlem
Sitter nu på ARN-LHR och ska starta, detta gäller alltså alkoholfritt som alkohol oavsett mängd när man reser i GO som EBD?
Allt tilltugg måste betalas ?
 
ARN-FCO i fredags, gick bak till Pentryt och beställde två vatten och två cola Zero. När hon började fippla efter POSen tog jag fram kortet och sa lite käckt "Det skulle ingå nu va?" Hon tittade på mig som om jag frågade efter meningen med livet. Men när jag la till "Ja from 1/4 skulle det ingå nu för Diamond ju" samt viftade lite mer med kortet så klickade det och hon sa "JA men just det! Självklart" och så var det med det :D
 

Jacob

Medlem
Nytt försök ikväll, inga som helst konstigheter. En flaska gratis vitt vin landade på mitt bord utan en kommentar.

Passade också på att testa "lounge on arrival" som EuroBonus Diamond. Inte heller det några konstigheter. Frågade vad hon i receptionen ville se och hon frågade efter mitt EBD-kort som hon drog i läsaren, sedan var det bara att gå in. Mycket smidigt!
 

JP-

Medlem
Provade denna nya förmån igår på inrikes Sverige. Gick fint att få dryck till tidningen.
Jag hade nog inte associerat mig själv som Diamond-medlem, med en tanke på min relativt låga ålder och klädstil. Fick visa upp kortet och genast stod en dryck på bordet. :)

Kul experiment på kommande flygningar.
 
Last edited:
Toppen