Behöver man visa upp kortet för att få uppgradering på Radisson?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Marcus_R, 11 Februari 2013.

1. Marcus_R

Marcus_R Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kort fråga, visar någon av er upp kortet när ni checkar in, eller ser de all info ändå?

2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag lämnar alltid fram kortet när jag checkar in så behöver jag inga andra handlingar som bekräftar min vistelse på hotellet.

1 person likes this.
  3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför skulle man göra det? Man har ju redan bokat via deras hemsida, så allt står ju redan i bokningen... ;)

4. Marcus_R

Marcus_R Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inbillade väl mig i min enfald att jag inte blev uppgraderad sist för att de inte kände till min guldstatus ;)

5. tourist

tourist Medlem

Alltid, hos alla hotellkedjor, ifall jag har fått ett giltigt kort (Hilton, jag menar er...). Det är väl dumt att riskera att personalen missar att jag är en kund som ska ha extra allt? ;)

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!